Mollie Mittens With Balloon

woensdag, juni 01, 2011 2 Comments »
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenges van de stempelstudio.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van Tickled pink stamps.
De achtergrond stempels en tekst stempel zijn van Hero arts en van Dark room door
Ik heb voor de achtergrond gewoon effen papier gebruikt deze heb ik beinkt met shell pink en oregano
van adirondack en daarover heen gestempeld.
De vlinders zijn van marianne design en de rand is een ek pons .
De copics zijn de E30 E31 E33 R20 voor het katje en voor de kleertjes R12 R14  G20 G21.

Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Fijne dag Gr Thea

2 reacties:

Anoniem zei

Hoi Thea,

Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt, en de kleuren combinaties vind ik echt supper.
Echt helemaal leuk.

Groetjes Elly.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je hebt er weer een leuk kaartje gemaakt en wat zijn de stempels leuk hé van tickled pink stamps.

groetjes Agnes