Birthday cherrie

dinsdag, juni 14, 2011 3 Comments »
Sorry de foto is niet zo goed gelukt.
Ik hoop dat het wel goed te zien is.
De stempel die gebruikt is is van Tickled Pinksstamps en is ingekleurd met copics.
Gezicht E11 E00 E000 en R 20   Haar en schoenen E44 E43 en E42
Kleding  R20 R24  Y11 Y13 en Y15     Doos E01 en E21.
De achtergrond is gestempeld met versafine en geëmbosd met clear embossingpoeder.
Met distress ink ( worn lipstick, scattered straw en shabby shutters ) ben ik erover gegaan.
De stempel die ik hiervoor heb gebruikt is van hero arts
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is anders laat je een berichtje achter
en zal ik zo snel mogelijk antwoorden.



Gr thea

3 reacties:

Marion B. zei

Wat een schatje op die kaart. De kaart zelf trouwens ook hihi.

Leuk dat je regelmatig op mijn blog reageert. Doet een mens goed.

Ik stempel niet heel veel op dit moment, het komt en gaat met vlagen zullen we maar zeggen. Gelukkig kan ik veel naar werk van jou en Agnes kijken :-)

Groetjes Marion.

Anoniem zei

Hoi Thea,

Wat een leuke kaart en vooral de achtergrond vind ik geweldig en zie ik het nou goed zit ze op een lintje ? Echt heel apart.

Groetjes Elly

Anoniem zei

Goedemiddag Thea .
mooi hoor dat kaartje ,en bedankt voor de tips heel mooi.gr flroa