slinger voor mijn dochter

maandag, maart 05, 2012 3 Comments »

Mijn dochter is afgelopen zondag 16 geworden dat wilde ze graag weten.
Big Party dus.
Ze noemden het zelf een sweet 16 feest
vandaar de tekst op de slinger.
Van elke vlag heb ik een aparte foto zo kan je het beter zien
wat er op staat.
Deze vlag heb ik een paar keer herhaald maar niet op de foto gezet.


hier zit een vlaggetje met bloemen tussen





hier zit ook een vlaggetje met bloemen





De volgende foto ism de achterkant van de laatste vlag.
De beertjes zijn van docrafts" me to you"
en ingekleurd met copics.
Ze was er erg blij mee.

gr thea






3 reacties:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel mooi geworden,nog gefeliciteerd,niels bij mij werd zaterdag 16 maar die had gewoon plastic vlaggetjes die wilde verder niks geen slingers ja gezellig gourmetten .

groetjes agnes

Anoniem zei

he Thea probeer het nog een keer en anders jammer.

Wat een schiterende slinger heb jij voor Laura gemaakt .
gr flora

Anoniem zei

Wat een werk zeg. Super hoor

gr Astrid