Smooching Technique

dinsdag, maart 01, 2011 5 Comments »
Op dit blog van hero arts http://heroarts.com/blogs/club/page/2/ kwam ik dit filmpje tegen en vond dit zo leuk
dat ik het ook wilde proberen alleen heb ik eerst de achtergrond stempel ook beinkt zodat het ruitje ook een kleur kreeg.
 Bij deze kaart is dat van de distress ink Barn door.
De andere kleuren zijn Tea dye  Peeled paint  Wild honey en Stormy Sky.
De bloem is van hero arts deze hebben we ook op de open dag bij een make en take gebruikt.
Ik vond het super leuk om te doen.

gr thea

5 reacties:

Anoniem zei

He Thea.
een leuk en lief kaartje .
het ziet er ook heel gezellig uit.
gr flora

Anoniem zei

Hai The, het is gelukt met de link zie ik. Leuk nu kan iedereen zie hoe jij aan het idee voor deze vrolijke kaart bent gekomen.
groetjes Bea

Thea zei

Wat goed van je bee.Het is jou ook gelukt.

Gr thea

Anoniem zei

Hoi Thea,

Wat een leuk idee, ik heb ook het filmpje bekeken nu zijn er weer een hoop mogelijk heden meer met onze stempels. Ook heel leuk dat je de parels hebt vervangen door knoopjes, wat ben je toch creatief.

Groetjes Elly

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel erg leuk ,en ja de bloemen vanhero arts zijn echt prachtig,gelukkig heb ik er ook eenset van.

groetjes Agnes